Czym jest markrting sensoryczny i ile można na nim zarobić?
Zapraszamy do zapoznania się z profilem działalności lidera branży marketingu sensorycznego w Polsce - IMS S.A., którą przedstawi prezes Michał Kornacki we własnej osobie.

Zapraszam na spotkanie z prezesem IMS S.A. - lidera polskiego rynku marketingu sensorycznego - Panem Michałem Kornackim.


Co to jest marketing sensoryczny?

  1. Audiomarketing
    Audiomarketing – przygotowanie formatów muzycznych oraz produkcja i emisja reklam dźwiękowych przy użyciu Instore radio.

  1. Digital Signage
    Digital Signage obejmuje produkcję i emisję przekazów reklamowych oraz treści wizerunkowo-informacyjnych np. na ekranach LED znajdujących się w galeriach handlowych.

  1. Aromamarketing
    Działania z zakresu aromamarketingu obejmują tworzenie indywidualnych projektów zapachowych, uwzględniających wizerunek marki oraz specyfikę miejsca sprzedaży.

  2. Event marketing
    Działania z zakresu event marketingu obejmują organizację imprez, szkoleń, wyjazdów integracyjnych, w zakresie specjalnych działań eventowych proponujemy: Pop Up Store, You Tuberzy w GH, Spirits Marketing, Digital Signage Entertaintment.

  3. Technologia i rozwój
    Technologia i rozwój obejmuje  usługi z zakresu innowacji, technologii oraz serwisu technicznego dla marketingu sensorycznego: adiomarketingu, aromamarketingu, Digital Signage oraz reklamy Instore. Produkcja serwerów dedykowanych do wyświetlania materiału video, świetnie się sprawdza w późniejszym zarządzaniu wyświetlanymi treściami.

 

Prezes IMS - Michał Kornacki

Absolwent Akademii Wychowania Fizycznego w Warszawie - specjalizacja trenerska. Karierę zawodową rozpoczął w 1994 roku w Masterfoods Polska, jako przedstawiciel handlowy, by awansować na Regionalnego Kierownika Sprzedaży. W latach 1999-2002 piastował stanowisko Dyrektora Sprzedaży i Marketingu w Fructa Polska, jednocześnie będąc członkiem European Management Team w Wasergold Gmbh. W 2002 roku objął stanowisko Prezesa Zarządu Marspol Serwis. Od 2005 roku zasiada w Zarządzie IMS. W 2007 roku został Prezesem IMS SA notowanej na NewConnect firmy z wieloletnim doświadczeniem o innowacyjnym profilu działalności. Za Jego kadencji IMS od lat utrzymuje pozycję lidera w świadczeniu wyspecjalizowanych usług z zakresu Marketingu Sensorycznego (audio, video, aroma, digital signage), kładąc nacisk na kompleksowe podejście do Klienta i miejsca sprzedaży poprzez dostarczanie najnowszych rozwiązań marketingowych podnoszących efektywność prowadzonego biznesu. Prywatnie pasjonat miejsc pełnych słońca, wody i dobrego jedzenia.


Podczas spotkanie będzie półgodzinna prezentacja spółki IMS i jej usług oraz 30 minutowa sesja pytań z prezesem.

Webinar rozpocznie się jutro (wtorek), 12.06 o godz. 12:00 - kliknij w poniższy LINK aby się zarejestrować na to wydarzenie:

Rejestruję się na webinar TERAZ <<LINK>>

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.
Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone są *